Sabtu, 4 Disember 2010

Ini Wasiat Gua

Gua ingat lepas ni bila follower gua capai 50 orang,gua nak masukkan satu entri bertajuk
"Gua Pun Nak Bagi Khutbah" pulak.Entri untuk kita ingat-mengingati macam tazkirah pendek.Sebab daripada gua merapu-meraban tak tentu pasal dalam blog gua baik gua buat amal jariah sikit.Tapi gua tak minat pulak nak tulis skema-skema tahap pak imam masjid jamek.Jadi gua ingat nak bawak entri tu biasa-biasa.Gua memang tak masok kalo skema tahap imam yang gua cakap tu.Gua sakit hati.Ada kisah silam dengan pak imam yang gua cakap tu yang sampai sekarang menganggu hidup gua.Bukan pak imam sekarang,zaman gua kecik-kecik dulu,zaman gua rasa stailo bila hingus meleleh.
Gamba perhiasan

Tapi ikut suka hati gua bila gua nak masukkan entri tu.
Bila-bila gua suka. 

p/s:niat baik gua lu orang kena bagi sapot sikit.

Tiada ulasan: