Rabu, 8 Disember 2010

Gua Nak Relax

Gua dan relax


Gua terpaksa relax kejap lepas ni sebab exam gua makin dekat.
Professor-professor dekat universiti gua,yakni mereka yang setaraf dengan alobert leistein,stephen w.hawking dan tak ketinggalan juga professor razak moyeidden mula nak cari pasal dengan student-student.
Exam module 3/mid sem,assignment,module 1-3 dan banyak lagi.Ini semua sebagai satu method yang digunakan oleh professor-professor tempat gua bila dorang mengamuk.

Waktu winter break baru gua akan rasa heaven balik.
Bulan januari nanti
Nak b'blogging pun baru gua rasa aman.Bukan macam sekarang gua terpaksa cari port bawah singki jamban rumah gua untuk update entri.Menyedihkan~

Doakan otak gua dapat laju sikit,membe gua makin poyo memecut gua waktu professor tanye soalan.
natijahnya,gua kena berdiri atas bangku sampai habis lecture.
Terima kasih

p/s:seriously gua patah hati dengan sorang membe gua

Tiada ulasan: