Ahad, 28 November 2010

Gua Mula Menyampah

Gua Mula Menyampah

Gua sekarang belajar medic dekat mesir.Dah hampir 3 bulan lebih.Tapi gua still ada penyakit ni.Gua tak tau macam mane nak buat.Waktu gua duduk sorang-sorang,tak kira dekat mana pun,dalam jamban,dalam kuliah dan dalam mimpi gua.Penyakit ni mesti datang.Gua dah mula menyampah.Gua rasa sakit,sakit di setiap sudut.
Sebelum ni gua cuba buat pandang sebelah mata je tentang penyakit ni."Alah,lepas ni aku ok la"~ayat gua selalu sebut bile penyakit ni datang menyerang.Dan sekarang penyakit gua dah melarat.Takde ubat sebab scientist-scientist pun masih tengah buntu untuk cari penyebab penyakit ni.
Apa-apa pun gua nak mintak tolong sape-sape ada ubat untuk rawat penyakit ni,tak kira ubat tradisional atau moden tolong roger gua.
Sebab... 
GUA DAH MULA MENYAMPAH~

*Gua rindu..rindu malaysia,rindu keluarga gua,rindu konco-konco gua,gua rindu petai,gua rindu segalnya.

2 ulasan:

lilcaliph berkata...

perghh

The Nurul berkata...

rindu petai? meh tengok blog aku. hahahaha