Jumaat, 26 November 2010

Bila Manusia Teringin Menjadi Unta

Assignment tak siap lagi,lagi 5 subtopik aku belum revise lagi.Masa makin suntuk.Exam makin dekat.Jadi,minggu ni aku agak sibuk.Untuk entri kali ni,aku letak pic unta yang aku jumpa berkeliaran waktu raya aidil adha minggu lepas.Kalau tak silap aku unta-unta lain semuanya sudah pun selamat disembelih,hanya tinggal unta ajaib ni je yang masih bernyawa.Mungkin pacik-pacik cuak nak sembelih unta jenis ni kot.

Aku tengok muke die pun rase macam nak bagi penapak je


 Cuba korang bandingkan dengan unta spesies ni pulak
Unta ni pun cam pelik jugak

 Pengajaranya:Alam ni penuh dengan keajaiban,keterbatasan fikiran kita menyebabkan kita gagal mengenal segenap perkara yang wujud di dunia ini. 


1 ulasan:

farah da butterfly berkata...

salam.. sokong ayat pengajaran tue..huhuh..