Isnin, 29 November 2010

Dulu Dan Kini Bersama cik Strawberi

Dulu Gua dan cik strawberi~ 
sombong dengan gua
pandang gua sebelah mata
jual mahal dengan gua
demand dengan gua
kate gua orang kampung

Tapi~itu semua 
waktu cik strawberi berada di atas
waktu di persada kemegahan
waktu dipandang tinggi mereka
waktu disanjung  mereka
waktu dilayan mesra mereka 

Kini~
cik strawberi berada di bawah
semakin dilupakan mereka
semakin hilang nama
semakin hilang jejak

Kenapa~
baru kini cik strawberi datang
melutut,merayu,menangis
untuk pastikan gua 
CIK strawberi yang HOT  

BELI
MAKAN
MINUM 
cik strawberi
  

p's:strawberi tngh murah.winter murah,summer mahal.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha strawberi dipandang tinggi,
nampak sangat kau cakap sal cameron highlands.


haha

Silpar jepon berkata...

cameron highland pulak..xcukup best tu:)