Selasa, 30 November 2010

Anjing Punya Perangai

Galakkan kencing
Sebenarnya,gua dah lama nampak kejadian ni berlaku.Dan kejadian ni bukan sekali dan bukan seorang.Mula-mula gua ingat malas nak masuk campur urusan hidup mat-mat arab ni,sebab gua datang sini bukan nak skodeng apa dorang buat tapi nak tuntut ilmu.Habis study gua balik Malaysia,sini gua lupalah.

Tapi bila fikir-fikir balik,apa salahnya kalau gua panjangkan hal ni dalam blog gua.Sekurang-kurangnya,kalau ada mat-mat arab yang terbuka blog gua,dorang boleh ambil pengajaran sikit.Walaupun dorang tak faham Bahasa Malaysia,tapi gua kisah pulak dorang faham ke tak faham.Gua sudah bagi nasihat,jadi gua lepas.
Gua harap,lepas ni mat-mat arab sekalian tinggalkan amalan kencing merata-rata.Gua tengok pun malu,kencing dalam tandas bukan tepi tandas.Apa guna tandas ada?
Ini pic hiasan,gua snap waktu gua nak pergi klas,bukan dorang
Gua harap lepas ni dalam silibus sekolah mat-mat arab ni ada dimasukkan topik "LARANGAN KENCING MERATA-RATA".Nasib baik golongan mat-mat sahaja yang terikut perangai anjing ni.Kalau golongan minah-minah yang buat,lagi haru gua.

Tolong jangan ikut anjing punya perangai~


p/s:Gua nak pergi masjid lu boleh kencing depan gua,mana gua tak rasa celake.

4 ulasan:

lilcaliph berkata...

euwwwwww tak sangkaa

nurhakim berkata...

sakit ati bau.

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

erm, dorg ni mcm xde kesedarn sivik yerk..

mikail han berkata...

xtw la..dorg ni nk kate kurang bijak xjugak..drebar teksi pun ade PHD..