Khamis, 31 Mac 2011

Babi-lah Pig

Entri tazkirah

Untuk entri kali ni,suke gua panjangkan fakta mengenai babi dalam blog gua sebagai pedoman buat malaun-malaun yang suke mencarut seperti gua.Fakta yang mungkin peminat,pengikut serta kipas-susah mati babi rase nak bunuh gua.Tak ketinggalan juge kepade malaun-malaun burger king USA.Serpihan kebencian juga diletakkan kepada kambing dan lembu serta yang halal bagi umat islam kerana tidak semalang nasib si babi.

Dalam agama islam,babi tidaklah haram di pegang,tapi haram dimakan.
Jelas sebabnya..







Lagi sifat babi yang homoseksual dalam SIFAT BABI*jangan segan nak klik



Babi tidak diminta menjadi medium pembiakan mereka cuma diciptakan Ilahi sebegini.Justeru,setiap sesuatu penciptaan Allah ada hikmahnya.


Ambil dari sudut positif,kita sebagai umat islam sepatutnya bersyukur kerana islam telah digariskan sesempurnanya oleh Allah.Kesedaran tentang pentingnya islam terhadap diri kita sepatutnya semakin bertambah.

akhir kata jangan suke mem'babi'kan orang.cubelah tukar sikit gaya dengan mem'belalang'kan orang tak pun mem'tapir'kan orang.kelainan itu unik.unik itu menarik.menarik itu pelik.pelik gile.

*plis jangan  suke mencarut lagi wahai Kutu

say,"boo" to bacon

p/s: Ada membe gua yang bukan islam tak penah makan babi.Orang islam walaupun diharamkan??

2 ulasan:

KatekateKite berkata...

adeke org Islam makan babi?

minum arak adeler.....

belalang! (pjg sgt)

panggil kancil lah! kecik n comey! =D

*tamo tgok video tu, geli!

storyfromme berkata...

masa kecik2 dulu suka cakap babi,tapi da besar ni da tau da mane baik mane buruk :)