Selasa, 12 Oktober 2010

Gangster 3 Name,buat Aku Dalam Kecuakan.

Aku minta maaf lame tak usha blog ni.Bukan tak nak,bukan mengade,bukan bajet,bukan sengal, cuma takde mase je.ok.
Aku nak cerite sikit pasal sorang gangster yang aku jumpe kat planet kedue yang manusia bleh tinggal selain bumi ni.Dia pegang title Bos Besar(BB) kat area aku tinggal ni.Kadang-kadang aku rase macam tak selamat je duduk sini.Jalan pegi town jek,rase tak tenteram,tak selamat dan terancam.Tapi nak buat macam mane,aku kena hadapi ketakutan kalau tidak aku akan jadi pengecut selamenye.





Minta izin kepada gangster amik gambar.


Wahai gangster yang mempunyai 3 name.Insaflah dari perbuatan keji ini.
3 nama gangster :
  1. Dalam kasut-claRks
  2. Belakang kasut-Prada
  3. Sisi kasut-Denis



****

Maklumat tambahan:
  • Awas pergerakan keluar-masuk gangster-gangster ini terutamanya di kawasan sempadan.
  • Mintak bantuan mereka yang berasa bertanggungjawab untuk membendung gejale tidak bermoral ini.
  • Pasti untuk menjadi gangster,gunekan hanye SATU name sahaje untuk mengelakkan taraf kepopularitian yang melampaui batasan akal seorang makhluk.
  • Jangan percaya dengan kata-kata gangster.

Tiada ulasan: