Sabtu, 18 September 2010

Kalau Dapat Usha Teater Selipar Jepon

Aku terkesime,terkedu,terpana,terperanjat sume nye aku rase ble usha sinopsis bertajuk Selipar Jepon ni memang buat aku berbangge gile dengan tajuk cite ni.Aku yang tak pernah minat nak tengok teater pon tetibe boleh excited gile nak tengok.Tapi teater ni da lepas lame da.Aku pulak macam kaduk jek baru tahu pasal cite ni.Pelakon-pelakon teater ni pon maybe sume da "metamorphosis",kurus pade gemuk,hensem pade cun dan cun pade melecun.Tapi ape aku kesa,janji ade.

Kalaulah aku tahu awal sikit pasal cite ni:
  • Aku orang pertame yang pegi booked tiket 1st kelas.Kompem area depan-depan jek,bawah stage.Nak usha pelakon punye jerawat,jeragat dan parut bagai pon boleh.
  • Aku angkut sepanduk,belon,wisel masuk dalam dewan teater skali.Habis satu scene aku letup satu mercun.Habis satu dialog aku tiup wisel setengah jam.Baru nampak sapotive.
  • Aku bukak kedai jual selipar jepon depan dewan teater.Jual harge terus dari kilang.Yang umur lanjut sikit,aku bagi free terompah jepon kalo beli selipar harge rm 1 keatas.
  • Aku jual kimono terhad untuk awek-awek jek.Sume jenis cutting ade dari slim fit,regular fit sampai la ke beggie fit.

Ape-ape pon aku nak ucapkan syabas la pade  pelakon-pelakon cite ni.Memang tak dapat dinafikan korang sume boleh pegi jauh la.Asal korang berlakon cite pasal selipar dan jepon jek,lakonan korang memang mantap.Tapi kalau cite tentang lain,aku kene pertimbangkan lagi kot.Agak-agak korang rajin buat la filem selipar jepon pulak.Aku pegi tengak wayang buat bende same macam aku senarai kat atas tu.
stail selipar jepon bersame kimono

****

Maklumat tambahan:
  • Aku sanggup potong jari kalau ade orang boleh buat camtu. 
  • Metamorphosis ni tuk untuk hewan amphibia dengan serangge jek.
  • Aku memang serius suppot pelakon-pelakon teater ni bukan "kencing-kencing" jek.
  • "Stor Teater DBP".Macam sedey jek bace tempat ni.
  • Jangan segan klik dekat font merah tu. 

Tiada ulasan: