Rabu, 26 Oktober 2011

Dara

Sejak bila dara boleh diperdagangkan?
Gua mempersoalkan tentang Human's and Animal's Right sekarang.
Jangan kata gua tak mempraktikkan apa yang gua dah belajar pulak.


Segalanya bermula macam ni ~~

Ketika itu gua sedang masuk ke Restoran Mak Teh. Restoran yang tersohor kalau dekat area Kuala Lumpur ni.Sebut je masakan apa.Daripada nasi goreng biasa sampai le ke nasi dagang semuanya available dan sedap.Seorang pemuda masuk ke gerai dengan lagak bernafsu.Nafsu makan? Nafsu serakah? Gua pun tak pasti.

Mak Teh nasi ayam DARA satu!! ; pekik pemuda tadi.

Gua terkejut,terkesima, dan err.. sedikit berminat pun ada rasanya dengan tingkah pemuda itu.Gua terus keluar dari restoran Mak Teh membawa jiwa gua yang lara, kesan daripada peristiwa tadi.

Gua pasti ada sindiket-sindiket disebalik penjualan dara ayam ni.

Gua penegak keadilan untuk hewan-hewan sekelian. Gua lah Superhewann.


p/s: Ayam punya dara pulak, apesal tade orang nak order nasi ayam teruna. diskriminasi betull

hambekk kau


5 ulasan:

GadisKasutConverse berkata...

sengal la kau!haha!=p
mana ada org ckp:''nasik ayam teruna satu!''.mesti pelik 3 kali ganda je kalau org dgr.

cik chopu berkata...

alahai, rajin pulak nak kaji ayam dara

Silpar jepon berkata...

@cik chopu

pengalaman gua je ni...haha

Mar Yanie berkata...

pemes ape ayam dara ni..tapi mahal la sikit sebab nak pilih yg betol2 dara kan, bukan senang..kuang kuang kuang..

Silpar jepon berkata...

@penulis

kalau ada confirm laku kot. serious gua cakap lu