Sabtu, 29 Oktober 2011

Jasa Majalah Tunas

Majalah Tunas,Majalah Rakan,Majalah Sahabat.
Tak kira apa nama majalah sekali pun, apa yang cuba gua nak bangkitkan kali ni ialah tentang majalah sekolah.Majalah yang gua dapat bila dah habis form 5 dulu.

Untuk sekolah gua,kami namakan majalah tersebut Majalah Restu.
Restu cikgu? Restu member? Restu majalah kepada diri gua sebagai bekas pelajar ke? .Gua pun tak pasti apa relevennya penggunaan restu di situ.

Tiga jasa majalah tersebut kepada diri gua yang dapat gua kenal pasti:

1.Nombor telefon,alamat rumah dan hobi akak-akak senior yang gua admire.Yang susah gile gua nak dapat.Kini segalanya hanya dihujung jari sahaja.*gelak jahat*

2.Gambar akak-akak senior yang gua admire terpampang jelas dalam majalah tersebut dapat gua potong dan tanpa di dinding rumah.Sebagai inducer kepada gua untuk terus mengejar cita-cita.*gelak cilake*

3.Gambar budak-budak yang suka buat perangai masa gua jadi taiko sekolah dulu.Yang selalu datang lambat,bilik macam sarang tebuan,panties spender boxer berterabur sakan gua conteng.Buat muka diorang jadi macam hell boy.*gelak haram*

p/s: jiwa gua yang sentimental,selalu buat gua rindu dengan alam persekolahan gua yang dulu*wadehel*
kalaulah majalah sekolah macam majalah Mangga

2 ulasan:

Mar Yanie berkata...

majalah ms kat matrix dulu siap hard cover lg..:)

GadisKasutConverse berkata...

masa sekolah,kiteorg langgan majalah siswa.