Jumaat, 9 Disember 2011

Kisah Lama- Maaf Kita Berbeza

First love.First crush.
Tipulah kalau korang cakap benda ni tak pernah berlaku langsung dalam hidup korang. Gua yang hati gagah perkasa, kental, tinggi jati diri pun merasai pengalaman cinta pertama. Apa yang ada pertama semua gua pernah rasa la dalam hidup gua ni. Pertama Complex, anak pertama, nombor pertama dalam kelas dan Restoran Taman Pertama yang gua selalu singgah. Bukti semuanya pertama.

Elok-elok gua dah  lupa dah minah ni.Tiba-tiba dia muncul pulak depan mata gua.

Ya. Kali ni dia datang menagih simpati daripada gua. Mengharapkan perhubungan yang terlerai sekian lama kembali terbina. Kembali utuh dan jitu seperti  hari-hari yang dulu. Hari bahagia kita bersama.

Tidak!! Gua takkan kembali kepadanya minah ni.
Macam mana cara pun, gua takkan kembali kepada minah ni.
Serius gua cakap! Gua dah kena fikir tentang masa depan. Sudah masanya untuk gua bina masjid. Bina keluarga bahagia. Beranak-pinak kaum kerabat gua nanti. Ini dah kalau minah tu macam ni  :~


















pic dia dalam wallet gua. lacoste slippers




Macam mana gua nak buat anak!!
"Maaf kita berbeza" jawapan terakhir.
Salah gua sebab bernama silpar jepon~

p/s : kalau sesapa ada cara tolong share dengan gua. please demi kebahagiaan kami.

4 ulasan:

-ImanAzlan- berkata...

kadang kadang kita kena terima kenyataan, ada masanya kita lebih sampah dari pasangan kita, ada masanya kita lebih hina dari pasangan kita.

macam gua pernah cakap, selipar jepon memang sampai kematian akan jadi selipar jepon, lu takkan dapat sama taraf dengan heels mahupun wedges.

fahamilah kenyataan.

GadisKasutConverse berkata...

kau dh ada plihan lain?aku confused sikit ni psl n3 kau.

Safwan Hamdy berkata...

jiwang la palokss... awww

Tanpa Nama berkata...

habokbintang@ymail.com

GKC.